Інформація для споживачів

Шановні споживачі!

Довідкову інформацію щодо діючих тарифів, нормативів водоспоживання, нарахування, заборгованості по особовим рахункам, укладання договорів, повірки, опломбування/розпломбування лічильників, надає юридично-розрахунковий відділ  КП БРР «Райводоканал» за телефоном: (04576) 4-12-11 або з мобільного: (098)-352-21-27.

Також ЮРВ здійснює прийом показників лічильників холодної води з 15 по 25 число місяця.

Повідомлення про пошкодження та аварійні ситуації на водопровідних та каналізаційних мережах цілодобово приймає оператор Станції ІІ-го підйому:

5-20-86 (для дзвінків зі стаціонарного телефону);

(067) 656-23-18 (для дзвінків з мобільного).

Найчастіші запитання-відповіді

  1. Для чого потрібно укладення прямого договору між КП БРР «Райводоканал» і мешканцем квартири/приватного будинку?

Укладення договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг (постачальником) і власниками квартир/приватного будинку (споживачем)  передбачено Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

  1. Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов’язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта – пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті. 

  1. Як можна укласти договір? Куди звертатись для його укладення?

 Для укладення договорів між споживачами і КП БРР «Райводоканал» необхідно звернутися до юридично-розрахункового відділу підприємства за адресою: 07500, Київська область, смт Баришівка, пров. Банний, 3, каб. ЮРВ.

Прийом споживачів здійснюється у понеділок,  середа з 8.00  до 16:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:00; у суботу – з 9:00 до 14:00.

Довідки щодо укладення договорів можна отримати за телефоном (04576) 4-12-11, моб. телефоном 098-352-21-27 у робочий час (з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:00, обідня перерва з 12:00 до 12:45. Звертаємо увагу споживачів, що у прийомні дні надання довідкової інформації в телефонному режимі обмежене). 

Для укладення договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення холодної  споживачу необхідно підготувати копії документів (нижче вказані). 

Перелік документів для укладення договору:

  1. Правовстановлюючі документи:

1.1. копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду тощо);

1.1.1. Для будівництва – копії дозволу або декларації на здійснення будівельних робіт, документу на земельну ділянку (державний акт на землю, договір купівлі-продажу, договір дарування тощо);

1.1.2. Для новозбудованих або реконструйованих об’єктів – копія документу про закінчення будівельних робіт (акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про введення будинку в експлуатацію тощо)

1.2. копія паспорту власника (користувача) житла (1,2 сторінки та сторінка із зазначенням реєстрації);

1.3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру власника (користувача) житла;

1.4. нотаріально посвідчена довіреність про право укладання договору та паспорт довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача).

  1. Інші документи:

2.1. копія паспорту або свідоцтва про повірку на прилад обліку води (якщо прилад обліку встановлений);

2.2. довідка про склад сім’ї з ЖЕК або з селищної/сільської ради  (форма № 3) (для розрахунків та/або оформлення пільг);

2.3. для оформлення пільг для всіх осіб, що проживають за адресою і мають право на пільгу: посвідчення на право отримання пільг, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика, свідоцтво про народження дітей, що користуються пільгами (оригінали та копії);

2.4. у разі декількох власників квартири необхідно оформити письмову згоду на укладення договору однією особою з КП БРР  «Райводоканал».

Примітка: При наявності декількох власників житлового будинку заяву на оформлення договору повинен надати той власник будинку, який має право власності на земельну ділянку, через яку прокладені водопровідні та каналізаційні мережі. При цьому споживачу необхідно надати лист з підписом інших власників будинку про те, що  вони не заперечують проти укладання договору одним власником і не будуть мати претензій у разі припинення надання послуг КП БРР «Райводоканал», у зв’язку з виникненням заборгованості або порушення норм діючого законодавства.

До пакету документів на укладення договору також додаються копії паспортів лічильників холодної та гарячої води, а токож копія свідоцтва про повірку (при наявності).

  1. Технічні документи:

3.1. Акт розмежування балансової належності водопровідних мереж (при наявності централізованого водопостачання). Акт можна отримати за адресою: пров. Банний, 3, смт Баришівка, (інженерна служба) прийомні дні: вівторок з 08:00 до 12:00, контактні телефони: (04576) 4-12-11.

3.2. Акт розмежування балансової належності каналізаційних мереж (при наявності центральної каналізації). Акт можна отримати за адресою: пров. Банний, 3, смт Баришівка, (інженерна служба) прийомні дні: вівторок з 08:00 до 12:00, контактні телефони: (04576) 4-12-11.

  1. Хто несе відповідальність?

 Розподіл відповідальності за стан та експлуатацію водопровідних та каналізаційних мереж.

Точка розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є:

1). у  будинку  садибного типу – місце підключення відповідної інженерної мережі будинку до мережі виконавця;

2). у багатоквартирних будинках Виконавець несе відповідальність за  якість послуг і технічний стан мережі до зовнішнього зрізу будівель.

За технічний стан внутрішньобудинкових мереж  водопостачання і водовідведення багатоквартирних будинків відповідає балансоутримувач будівлі.

  1.  Чи може інша особа, крім власника квартири/приватного будинку, подати документи для укладення прямого договору від його імені?

Так, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.